FAQ

Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób mogę dokonać zamówienia?

W naszym sklepie zamówienia można złożyć w następujący sposób:

  • bezpośrednio w sklepie internetowym poprzez dodanie produktu do koszyka i wypełniając formularz
  • pocztą elektroniczną na adres: sklep@innamarka.pl
  • telefonicznie, tel: +48 733 733 722

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie dostępne produkty są wysyłane w ciągu 24h. Dotyczy to zamówień za pobraniem lub opłaconych szybkim przelewem.

 

Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

Tak, skontaktuj się z nami telefonicznie i mailowo. 

 

Ile zapłacę za wysyłkę zamówienia?

Koszt wysyłki jest uzależniony od wagi, gabarytu paczki oraz wybranej formy płatności. Korzystamy z usług firmy kurierskiej DHL. Więcej w zakładce >koszty dostawy<

 

Czy mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Tak, każdy produkt w naszym możesz zwrócić w ciągu 14 kalendarzowych od otrzymania zamówienia. Więcej w zakładce >zwroty i reklamacje<.

 

Podane ceny są cenami netto czy brutto?

Wszystkie ceny produktów są cenami brutto.

 

Czy istnieje możliwość zakupów na raty?

Tak, jeżeli zamówienie przekracza 300zł. W formularzu należy zaznaczyć opcję rat. Więcej w zakładce >raty<.

 

Jakie są dostępne formy płatności?

Zapłacić za zamówienie możesz w formie:

  • przelewu na konto bankowe
  • przelewu online
  • pobranie
  • raty

Więcej w zakładce >formy płatności<

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, po złożeniu zamówienia wypełnij odpowiednie pole lub prześlij dane mailem. 

 

W jakich godzinach mogę kontaktować się z biurem obsługi klienta?

Jesteśmy do Państwa dyspozycji: Pn-Pt: 10-16.

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Tak, zamówienie możesz odebrać w sklepie stacjonarnym: Firma HASS,  ul. Boczna 1, 15-181 Białystok.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
MASZ PYTANIE? ZADZWOŃ! +48 733 733 722
Napisz do nas! sklep@innamarka.pl
Sklep internetowy Shoper.pl