Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

REKLAMACJA

 Reklamację można składać w formie:

1. pisemnej na adres:Sklep HASS - INNAMARKA, Bartłomiej Dębowski, ul. Boczna 1, 15-181 Białystok

2. elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@innamarka.pl

Postępując zgodnie ze wskazówkami:

1. Wypełnij formularz: DRUK REKLAMACYJNY

2. Dołącz paragon/fakturę

3. Spakuj reklamowany towar i poinformuj sprzedawcę o preferowanym dniu i godzinie odbioru towaru przez kuriera.

ZWROT

Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań złóż OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY w ciągu 14 dni kalendarzowych i możesz składać je w formie:

1. pisemnej na adres: Sklep HASS - INNAMARKA, Bartłomiej Dębowski, ul. Boczna 1, 15-181 Białystok

2. elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@innamarka.pl

Niezmieniony towar wyślij wraz z paragonem/fakturą na adres:

Sklep HASS - INNAMARKA, Bartłomiej Dębowski, ul. Boczna 1, 15-181 Białystok, tel: 733 733 722

Po otrzymaniu paczki otrzymasz od nas zwrot należności na podane konto bankowe.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
MASZ PYTANIE? ZADZWOŃ! +48 733 733 722
Napisz do nas! sklep@innamarka.pl
Sklep internetowy Shoper.pl